Informacije o on-line seminarju:
Termin: 08. 06. 2016
Čas: 10.00 - 11.00
Število razpoložljivih mest: 10
Cena: 39,00 EUR
Vsebina:
Spletni seminar bo obravnaval poslovno komunikacijo s strankami. Okvirna vsebina spletnega seminarja bo naslednja:- Nazivanje, vikanje- tikanje
- Pokažimo interes do stranke ( poslušamo, razumemo,povzemamo)
- Konstruktivno sporočamo
- Pozdrav in predstavitev
- Izmenjava vizitk
- Dobra priprava na razgovor zagotavlja njegovo učinkovitost
- Glasovno spremljanje, prilagajanje dinamike
- Povzetek ob zaključku
- Vljuden in spoštljiv ton
- Zgradba sporočila
- Pozdrav
Predavatelji:
Polona Zupančič, uni. dipl. ekon., ima kot predavateljica bogate izkušnje v odnosih s strankami iz svoje komercialne prakse v slovenskem in mednarodnem okolju. Je direktorica podjetja Sedi.5 d.o.o.in že več kot 10 let vodi komunikacijske delavnice s področja odnosov s strankami (prodajni in nabavni razgovori, pogajanja, bonton, reševanje pritožb in izterjava dolgov, pridobivanje novih kupcev...) in medsebojnimi odnosi v podjetju (vodstvena komunikacija za motiviranje sodelavcev, timsko delo, reševanje konfliktov...). Je tudi habilitirana predavateljica na višji strokovni šoli, ukvarja pa se tudi z mediacijo pri reševanju sporov ter moderiranjem pri reševanju problemov z iskanjem kreativnih idej. |