Danes je 25.4.2024
Naročilnica - Spletni seminar
Poslovna komunikacija

Informacije o on-line seminarju:

Termin: 08. 06. 2016

Čas: 10.00 - 11.00

Število razpoložljivih mest: 10

Cena: 39,00 EUR

Vsebina:

Spletni seminar bo obravnaval poslovno komunikacijo s strankami. Okvirna vsebina spletnega seminarja bo naslednja:

  • Načela profesionalne poslovne komunikacije:
  • - Spoštljivost, vljudnost in taktnost
    - Nazivanje, vikanje- tikanje
    - Pokažimo interes do stranke ( poslušamo, razumemo,povzemamo)
    - Konstruktivno sporočamo

  • Ustna komunikacija
  • - Prvi vtis ( osebna urejenost, suverena drža, pogled v oči, nasmeh, stisk roke)
    - Pozdrav in predstavitev
    - Izmenjava vizitk

  • Telefonska komunikacija
  • - Pozdrav in predstavitev
    - Dobra priprava na razgovor zagotavlja njegovo učinkovitost
    - Glasovno spremljanje, prilagajanje dinamike
    - Povzetek ob zaključku

  • Pisna komunikacija
  • - Pozdrav in nazivanje
    - Vljuden in spoštljiv ton
    - Zgradba sporočila
    - Pozdrav


    Predavatelji:

    Polona Zupančič, uni. dipl. ekon., ima kot predavateljica bogate izkušnje v odnosih s strankami iz svoje komercialne prakse v slovenskem in mednarodnem okolju. Je direktorica podjetja Sedi.5 d.o.o.in že več kot 10 let vodi komunikacijske delavnice s področja odnosov s strankami (prodajni in nabavni razgovori, pogajanja, bonton, reševanje pritožb in izterjava dolgov, pridobivanje novih kupcev...) in medsebojnimi odnosi v podjetju (vodstvena komunikacija za motiviranje sodelavcev, timsko delo, reševanje konfliktov...). Je tudi habilitirana predavateljica na višji strokovni šoli, ukvarja pa se tudi z mediacijo pri reševanju sporov ter moderiranjem pri reševanju problemov z iskanjem kreativnih idej.